Научете заедно с нас – ImotiPro тренинги и обучения

Защо идва? - За да пробуди Духовното ядро във вас, което не произлиза от нашата диалектична природа и което единствено е способно да възприеме Гностичната светлинна сила и да работи с нея. Тази сила търси онова, което е "изгубено". Тази духовна сила се излъчва в нашия свят и за злите и за добрите, с ...

Сами си измисляме правилата, според които трябва да се държат хората. А щом някой ги наруши, отвръщаме му с презрение. Но да презираш хората за това, че не се съобразяват с твоите правила, е просто абсурдно. Повечето от нас израстват с представата, че могат да накажат някого, като откажат д ...

Типове продажби

Публикувано от Борис Тодоров, 25.10.2018г.

Нерядко може да чуете твърдения, че няма особена разлика в това кой и как именно продава. Главното е, че всички се занимават с продажби и продават. Това обаче е абсолютно неправилно. Различните подходи към процеса на осъществяване на продажби доста съществено се отличават един от друг. Нещо повече & ...

Знайте, че продажбите са процес на комуникация между две или повече личности и принципите, които работят в отношенията с клиенти, работят и в отношенията с хората като цяло, важи и обратното. Няма универсални правила за работа с клиенти! Добрия търговец е този, който умее да комуникира с всеки клиен ...

Екипът на ImotiPro

Публикувано от Борис Тодоров, 21.02.2018г.

Представяме ви новият проект на ТВМ2 офис 2 – ImotiPro. Сайтът ни www.ImotiPro.bg е ориентиран към крайните клиенти, които ще могат да се запознаят с нормативната база, ползваните термини и съкращения, окомплектоването на документите при продажбата на даден имот и др. Считаме, че всички колег ...

Типове продавачи и купувачи и успешната работа с тях.

Публикувано от Христина Христова, 04.02.2018г.

Свикнете с мисълта, че хората са различни, възприятията им са различни и това че сте казали нещо на някой, не значи че го е разбрал, така както го разбирате вие. Професионалистът в областта на продажбите трябва да има различен подход към различните психологически типове клиенти и малко прилича на Д ...

1